My Dying Bride

 
El Mundo De La Musica
بخون وقتی که خوندن معصیت داره. بخون با من، بیا تا من... نگو دیره
Acerca De Weblog


ROCK IS NOT DEAD
Novísmo Sujetos
Escritor
برچسب:, :: :: Escritor : RockStar

 این گروه  در ژوئن سال 1990 توسط Calvin، Aaron، Andy ، Rick شکل گرفت و بعد از شش ماه تمرین زیاد، اولین دموی خودشون رو به نام 'Towards the Sinister'  ضبط کردند. بعد از مدت کمی از انتشار این دمو، قطعه ‘God is alone’ گروه توسط شرکت فرانسویListenable پخش شد. ‘God is alone’ تقریبا به سرعت فروش رفت بطوریکه توجه شرکتPeaceville Records رو  به خودش جلب کرد و این شرکت به گروه پیشنهاد قرار دادی را ارائه داد. تنها یک سال بعد از تشکیل گروه .

'Symphonaire Infernus et Spera Empyrium' اجرای گروه از اولین آلبوم LP شون همراه با Ade بیسیست جدید شون بود که فرا تر از مرز سبک اصلی گروه یعنی Doom Metal بود حتی دورتر از کارهایی که قبلا ارائه کرده بودن ...

 در اواخر سال 1993 یک تور بزرگ اروپایی همزمان با پخش آلبوم ‘Turn Loose the Swans’ برگزار شد. این تور موفقیت بزرگی را در پی داشت، اما سانحه رانندگی در برف شدید، سرقت تجهیزات و بیماری، از کیفیت این تور کاست .

 گروه آلبوم ‘The Angel and Dark River’ رو در تاریخ 8 می سال 1995 توسط شرکتPeaceville Records ارائه شد و با یک تور وسیع اروپایی که با فستیوال های بزرگی همچونDynamo Open Air festival در هلند ادامه پیدا کرد.

 در طول پاییز 1995 سه تا EP اول My Dying Bide در یک CD گردآوری شد و با نام‘Trinity’ ارائه شد. پایان سال شاهد یک تور موفق با پشتیبانی Iron Maiden در انگلیس و بقیه اروپا بود.

 در سال 1996، My Dying Bride آلبوم ‘Like Gods Of The Sun’ رو ارائه داد. در این آلبوم گروه توجه خاصی به کار داشت که  نتیجه اون صدای بهتر آلبوم بود. ارائه این آلبوم با برگزرای دو تور اروپایی، یکی در سال 1996 و یکی در سال 1997 همراه بود. در سال 1997 برای اولین بار گروه پا به آنسوی اقیانوس گذاشت : یک تور اروپایی برای حمایت از گروه Dio در آوریل. با اینکه این تور با موفقیت همراه بود اما در چند هفته آخر، تور بخاطر بیماری درامر گروه، Rickکنسل شد. متاسفانه بیماری او باعث شد که نتونه گروه رو همراهی کنه و گروه مجبور به جستجو برای یک درامر جدید شد.

 در سال 2000 گروه دهمین سالگرد شکل گیری خودش رو با برگزاری تور در اروپای غربی و گردآوری 2  آلبوم به نام های Meisterwerk 1 و Meisterwerk 2، جشن گرفت. مدت کمی بعد، گروه دوباره به استودیو برگشت تا اثر بعدی خودش، ‘The Dreadful Hours’ رو ضبط کنه که این آلبوم در ژوئیه 2001 ارائه شد که  یه بار دیگه Johnny Maudlin به عنوان کیبوردیست این آلبوم به گروه اضافه شد. برای هفت آهنگ جدید، اجرای جدیدی از آهنگ حماسی 14 دقیقه ایه ‘Return Of The Beautiful’ رو با همین نام  در آلبوم قرار داده شد ...

منبع: http://devildarkness.persianblog.ir



نظرات شما عزیزان:

melika
ساعت12:45---13 شهريور 1391
salam
chetori rockstar
webam avaz shode in adrese jadidame emruzam bara eftetahe webam jashn gereftam hatman biaya


جیجر
ساعت11:29---7 شهريور 1391
نمییییییییخوام
چرا این موهاش از موهای من بلندتره ههههههههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Uniónes


تماس با ما

Weblog Visits:
 

Today : 8
Yesterday : 0
Week : 51
Mounth : 685
Total : 127815
Subjects : 43
Unions : 88
Onlines : 1



 
 
 

Pichak go Up